Mijn favorieten

Prismaatje

Makelaars Arjan ter Keurs en Nancy Assink aan het woord.

Je huis verkopen; een traject dat de laatste jaren veel veranderingen met zich mee bracht.
Tegenwoordig gaat bijna alles geautomatiseerd. Als verkoper kun je jouw woning dossier online inzien 
en alle benodigde stukken aanleveren door ze te uploaden in een beschermde omgeving. Heel 
makkelijk allemaal, maar is zo’n digitaal systeem voor elke klant 
wenselijk? 


Arjan en Nancy, makelaars bij Prisma ERA Makelaars in Delden, zien dat de digitale 
dienstverlening in de makelaardij soms voor problemen zorgt: “Een online systeem 
waarbij je als verkoper met één druk op de knop alle gegevens van de te koop staande 
woning kunt inzien is natuurlijk hartstikke mooi, echter zien wij op kantoor dat er soms 
klanten zijn die hier niet goed mee uit de voeten kunnen. Wij vinden het jammer dat niet 
elke klant zich hier prettig bij voelt. Als makelaars willen wij graag dat onze klanten een 
gevoel van service ervaren. Daarom hebben wij de koppen bij elkaar gestoken en een 
nieuwe dienst ontwikkeld. Je eigen Prismaatje!”
 



Prismaatje? Leuke woordspeling, maar vertel eens wat houdt dat precies in? 

Arjan: “We zien in de praktijk dat er toch best veel gevraagd wordt van verkopers 
wanneer ze hun huis gaan verkopen. Wanneer je besluit je woning te koop te zetten dan 
moeten er lijsten worden ingevuld en stukken worden geüpload. Het is een stressvolle 
tijd waarbij het fijn is dat je een makelaar hebt die je zoveel mogelijk ondersteunt en 
service biedt waar nodig. Het doel van het Prismaatje is om de klant zoveel mogelijk te 
ontzorgen; zie het als een helpende hand in het administratieve proces. Het Prismaatje 
helpt bijvoorbeeld met het invullen van de lijst van zaken, vragenlijst en het aanvragen 
van het energielabel.”


Dat klinkt goed, wie is het Prismaatje?

Nancy: “Op ons kantoor in Delden zal onze collega Kim Hoentjen onze klanten als 
Prismaatje helpen. Wanneer de klant bij ons de woning verkoopt dan neemt Kim contact 
met ze op voor een persoonlijke afspraak. Na het invullen van de nodige formulieren zal 
Kim gedurende het verdere verkoopproces het aanspreekpunt voor de klant zijn m.b.t. 
het administratieve proces. Wij hopen dat we hiermee onze slogan “Sterk door service” 
nog meer waar kunnen maken.”

Ook op onze andere vestigingen is er een Prismaatje te vinden. Neem gerust contact op met onze andere kantoren in Borne, Enschede en Hengelo.

Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring