Na de overdracht
De laatste stap, ter afsluiting van het proces maar zeker niet onbelangrijk…..”het aanspreekpunt na de overdracht”.
Inmiddels ben je de eigenaar van je nieuwe woning; òf je bent nog bezig met de verbouwing of je bent al helemaal gesetteld in je nieuwe huis…het kan zich voordoen dat je tegen onvoorziene omstandigheden aanloopt. Schroom niet om contact op te nemen, mocht je na de overdracht tegen een probleem aanlopen, dan zijn we er ook voor je. We blijven jouw aanspreekpunt. Het desbetreffende euvel pakken we op en bespreken we met de verkopend makelaar. In goed onderling overleg kijken we naar een passende oplossing die voor iedereen tot tevredenheid leidt.
Dit stukje nazorg is een onmisbaar onderdeel en maakt ook het verschil in ons relatiebeheer. We willen namelijk graag een langdurige relatie met onze klanten opbouwen.
Inmiddels ben je de eigenaar van je nieuwe woning; òf je bent nog bezig met de verbouwing of je bent al helemaal gesetteld in je nieuwe huis…het kan zich voordoen dat je tegen onvoorziene omstandigheden aanloopt. Schroom niet om contact op te nemen, mocht je na de overdracht tegen een probleem aanlopen, dan zijn we er ook voor je. We blijven jouw aanspreekpunt. Het desbetreffende euvel pakken we op en bespreken we met de verkopend makelaar. In goed onderling overleg kijken we naar een passende oplossing die voor iedereen tot tevredenheid leidt.
Dit stukje nazorg is een onmisbaar onderdeel en maakt ook het verschil in ons relatiebeheer. We willen namelijk graag een langdurige relatie met onze klanten opbouwen.